مصاحبه آرشیو خبر ها
از گلزنی فرنانـدو خوشحالـم

از گلزنی فرنانـدو خوشحالـم

کارلوس توز ، مهاجم آرژانتینی یوونتوس که در بازی مقابل ِ لاتزیو نتوانست گلزنی کند اما مانند ِ همیشه پر تلاش و پر انگیزه بود در مورد ِ بازی دیشب و ادامه راه ِ یوونتوس در سری آ اینگونه می گوید :

" بازی دشواری بود . از ابتدا می دانستیم که بازی سختی در پیش خواهیم داشت و نمی توانیم حریف را دست ِ کم بگیریم . اما همانطور که دیده شد یووه برای پیروزی به میدان آمده بود و از ابتدای بازی برای بُردن تلاش کردیم "

" فکر می کنم که اخراج بوفون خیلی موثر بود . ما کاپیتان و دروازه بان ِ مطمئنمان را از دست دادیم و در خانه حریف حدود 70 دقیقه 10 نفره بازی کردیم . اما فکر می کنم که عملکرد خوبی داشتیم و نشان دادیم که چه روحیه و انگیزه ای داریم "

موفق به گلزنی نشدی ..

" بله اما فکر می کنم در جریان ِ گل ِ یورنته بودم . در فوتبال روز دنیا فقط مهاجم نباد به فکر گلزنی خود باشد و بازیسازی و ایجاد موقعیت هم به همان اندازه مهم و پر اهمییت است و مخصوصا زمانی که ما با 10 نفر بازی کردیم و آزاموا که در کناره ها بسیار نفوذ می کرد ، از بازی خارج شد "

" من هم وظیفه داشتم به به دفاع و میانه میان کمک کنم و فکر می کنم کونته راضی بود . فوتبال ِ ایتالیا بیشتر از آن چیزی که تصور می شود تاکتیکی است و فعالیت ِ زیادی در آن وجود دارد "

" من از گلزنی ِ یورنته خوشحال شدم ، فکر می کنم که ما خیلی به این گل نیاز داشتیم . می خواستیم امتیاز بگیریم و حتی اجازه ندهیم با یک بازیکن کم تر بدون امتیاز از رُم بازگردیم "

ادامه لیگ ؟

" مطمئنا پیشتازی یوونتوس . ما فقط به فکر ِ ادامه دادن ِ روند ِ خوبمان هستیم . رُم تیمی است که خوب بازی می کند ، انگیزه فراوانی دارد و از همه توان ِ خود برای پیروزی استفاده می کند . درک می کنیم که لیگ هنوز تمام نشده و رُم در پشت ِ سر ِ ما قرار دارد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: